رئيس فراكسيون اقليت مجلس گفت: برخي رفتارها و بي سياستي‌هاي دولت، باعث صدور قطعنامه عليه ايران شد.

محمد رضا تابش، نماينده مردم اردكان در مجلس شواري اسلامي در گفتگو با  ايسنا - در مورد پيامدهاي قطعنامه شوراي امينت خاطر نشان كرد: اين قطعنامه پيامدهاي خوبي را براي كشور ما نخواهد داشت وسعي ما بر اين بود كه در اين مدت با سياست‌ورزي و تعامل بيشتر با دنيا، از صدور قطعنامه جلوگيري كنيم.

وي افزود: در اين راستا ديپلمات‌هاي كشور با فعاليت خود، هماهنگي و انسجام را در داخل كشور به وجود آورده بودند و همه تلاش خود را براي جلوگيري ازصدور اين قطعنامه به كار بردند، ولي به رغم اين تلاش‌ها، اين قطعنامه غير قانوني صادر شد.

تابش با اشاره به سياست‌هاي نادرست مسئولين، گفت: برخي رفتارها و بي سياستي‌هاي دولت، باعث صدور قطعنامه عليه ايران شد و اكنون دولت، بايد با تدبير، درايت و استفاده از نظرات همه مسئولان، چه در دوره قبل و چه دوره كنوني، بتواند اين مسئله را، با كمترين تهديد و آسيبي كه متوجه كشورمان شود، پشت سر بگذارد.

وي افزود: در شرايطي كه مردم لبنان، آماج حملات اسرائيل قرار مي‌گيرند و هيچ قطعنامه‌اي در محكوميت اين حملات و وحشيگري ها، صادر نمي‌شود، صدور قطعنامه عليه ايران كه در چارچوب

N.P.T

 فعاليت مي‌كند، كاملا توجيه ناپذير است.

تابش ادامه داد: طرح مسائلي كه لزومي براي بيان در عرصه بين‌المللي و جهاني، نداشت، توانست اجماعي را عليه ايران به وجود بياورد و عامل صدور قطعنامه شود.

يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا